Blogcikkek a világ minden területéről.

Érdekes cikkeket olvashat rengetek szolgáltatásról és lehetőségekről.

3+1 tipp, hogyan válasszunk jó könyvelőt:

  1. Csakis regisztrált, lehetőleg mérlegképes könyvelőkben gondolkodjunk! 
  2. Az interneten lecsekkolhatjuk, hogy kiszemeltünk ilyen-e, s hogyha esetleg nem, akkor felejtsük el. Ha egyik ismerősünk ajánl nekünk egy könyvelőt, akkor az kitűnő, de őt is érdemes leellenőrizni. Ezen kívül nézzük meg a könyvelés Zalaegerszeg, Facebook oldalát, s hogyha van, akkor a blogját is – ezekről a helyekről számtalan információt szerezhetünk a jelöltről.

 

  1. A mai online világban akár hajlamosak lehetünk arra, hogy e-mailes egyeztetés útján szervezzük le mindent, ám a könyvelő iroda esetében ez ne legyen így. Személyes találkozó nélkül lehetőség szerint ne bízzunk meg egy könyvelőt, hiszen valószínűleg hosszú távon (évekig, akár évtizedekig) fogunk együtt dolgozni, ezért nagyon fontos, hogy ez a kapcsolat biztos alapokra épüljön, tehát lényeges az első benyomás, a kölcsönös szimpátia és a kialakuló összhang is. Az alábbi tulajdonságokat próbáljuk meg felfedezni a könyvelő jelöltben: szakértelem, precizitás, megbízhatóság, stabilitás, rugalmas hozzáállás.


Ha megvan a kiválasztott könyvelő iroda, akkor jöhet a szerződéskötés. A szerződésben pontosan legyenek rögzítve mindkét fél feladatai, kötelezettségei, felelősségi jogkörei, hogy a későbbiekben ezekből ne adódjanak félreértések. Célszerű, hogyha a könyvelőnek van felelősségbiztosítása, s érdemes az anyagi felelősséget belefoglalni a szerződésbe. Ám azt jó tudni, hogyha egy könyvelőnek van felelősségbiztosítása, akkor feltehetően a drágább díjazású szakemberek közé fog tartozni, hiszen ez esetben a biztosítója megtéríti az esetleges hibájából okozott kárt, s ezt legtöbbször az ügyfélen veri le; ugyanakkor, amelyik könyvelő nem igényes erre, azt nemigen lehet komolyan venni. Mindezeken kívül ajánlatos a szerződésben a titoktartási kötelezettséget is megemlíteni.

  1. Kisebb cégek tulajdonosai havonta legalább 8 órát töltenek el bérszámfejtéssel. Ez 12 nap évente, melyet sokkal hasznosabban lehetett volna tölteni, az eladások növelésével, új üzleti lehetőségek felkutatásával vagy termékfejlesztéssel. Ezért válassza a bérszámfejtés Szeged kiszervezése szolgáltatásunkat.
6.    Kedvező bérszámfejtés Budapest árakBérszámfejtés Budapest
  1. Olyan bérszámfejtésmegoldásokat kínálunk, amelyek megfelelnek vállalkozása igényeinek és ezáltal időt takarít meg, hogy azt csinálja, amiben a legjobb: vállalkozása irányítását.   
  2. Miért jó a  bérszámfejtés kiszervezése?
  1. Költséghatékonyság
  2. Mentesítse munkatársait a bérszámfejtés Szeged és az azzal kapcsolatos jogértelmezési teendők alól. Bízza ránk ezt a tevékenységet és így megtakaríthatja a bérszámfejtéssel foglalkozó speciálisan képzett munkaerő bér,- és egyéb járulékos költségeit. Ismerje meg könyvelésszolgáltatásunkat.
  3. Bérszámfejtés Budapest területén és országosan kiszervezéssel.
  4. Bérszámfejtési szolgáltatásunk igénybevételével nem kell a bérszámfejtési rendszerét paraméterezni, újabb és újabb verziókat letölteni. Nincs több adatbevitel, nincs többé a jogszabály változások követésének terhe, egyszerűen nincs több gond!
  5. Gond nélküli adóbevallás
  6. Csökkentse a kockázatokat és bízza a bérszámfejtés Szegedet profikra. A bérekkel, jövedelmekkel kapcsolatos jogi szabályozás folyamatosan változik és egyre bonyolultabbá válik. Munkáltatóként, magánszemélyként mennyi időt fordíthat a bérekkel, jövedelmekkel kapcsolatos szabályozás és egyéb háttér információk megszerzésére, aktualizálására?
  7. Időt takarít meg és arra tud összpontosítani, amiben a legjobb.

 A könyvelő iroda Zalaegerszeg régebben hagyományos, telepített könyvelő Zalaegerszeg szoftvereket használtunk, a cégek általában havonta juttatták el számunkra az addigra felgyülemlett iratanyagot, amit azután le kellett fűzni, iktatni, illetve rendezni kellett, és csak ezután következhetett a könyvelés Budapest szakmai része. Erre azután alig pár nap állt rendelkezésre, hiszen az adott hónapot követő hónap 12-én már adatot kellett szolgáltatni az adóhatóság felé, illetve fizetni kellett a különböző járulékokat, adókat.

A kapkodás, a kampányszerű munka most szintén megszűnt, mert a számlák folyamatosan kerülnek fel a felhőbe, azokat az ügyfelek vagy az általuk megbízott partnercég munkatárai szkennelik és ellátják vonalkóddal, illetve sor kerül a dokumentumok iktatására is, a könyvelő iroda pedig naprakészen, folyamatos jelleggel vezetni tudja a könyvelés Szeged. Ha pedig bármilyen dokumentumra, információra van szükség (például dolgozói állomány adatai), akkor nem megy el az idő az akták keresgélésével, a sok ezer dokumentum között való kutakodással, fénymásolgatással, hiszen mindent nagyon gyorsan el lehet érni digitálisan.

 

  1. Olyan több éves vagy több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek a könyvelők és 1-1 könyvelő iroda, melyet mi sosem fogunk tudni behozni vagy felülkerekedni rajta.
  2. Érthető, pontos tájékoztatást tud nyújtani minden szabályról, előírásról a könyvelő és a könyvelő iroda, így nem magunknak kell vadásznunk az információk után a világhálón és a könyvelésünk mindig az előírásoknak megfelelő lesz.
  3. Nem kell stresszelnünk a határidők miatt, a legtöbb a könyvelő és a könyvelő iroda ugyanis még a határidők lejárta előtt beadja például az adóbevallást.
  4. Induló vállalkozás esetében a könyvelő vagy könyvelő iroda segíthet az ideális vállalkozási forma kiválasztásában, nem kevés terhet levéve a vállunkról. 
  5. Ha egy könyvelő vagy könyvelő iroda szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik, s ha esetleg az ő hibájukból kapunk adóbírságot, akkor kötelesek nekünk kártérítést fizetni.
  6. Egyes könyvelők és könyvelő irodák bérszámfejtést is végeznek, vagyis teljes körű munkaügyi szolgáltatásokat is igényelhetünk tőlük, bármilyen foglalkoztatási forma, bérezés és munkarend esetén, s nem kell, emiatt az egész miatt fájjon a fejünk. Ezen kívül a könyvelő és a könyvelő iroda segíthet a cafeteria rendszer kialakításában és nyilvántartásában is, mely szintén nem egy utolsó szempont.
  7. Olyan riportok készítését is vállalják a könyvelők vagy könyvelő irodák, akár havi rendszerességgel is, melyek informatív kimutatások lehetnek vállalkozásunk pénzügyi, likviditási és vagyoni helyzetéről. Ezzel is nem kevés időt és energiát spórolnak meg nekünk.
  8. Ha kontaktra lenne szükségünk, akkor könnyen lehet, hogy a könyvelőnk vagy a könyvelő irodánk hamar tud ajánlani nekünk egy rátermett könyvvizsgálót, jogászt vagy esetleg pályázatíró céget is, amivel szintén rengeteg időt és energiát takarít meg nekünk.
  9. Vannak olyan könyvelő irodák, amelyek alkalmazottjai között található volt adóellenőr is, aki ez okból kifolyólag ismeri például az Adóhatóság Kiemelt Adóalanyok Ellenőrzési Osztályának működését és szokásait, ami szintén jól jöhet.

könyvelés nem egyszerű munka, ráadásul könyvelőt találni, főleg jót, szintén nem könnyű művelet. A vállalkozónak a könyvelés bizalmi dolog, úgy is szokták mondani, hogy a cégvezetőnek két legjobb barátja van: az ügyvédje és a könyvelője. Tehát a megfelelő könyvelő iroda megtalálása és megbízása kulcskérdés!

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 33
Tegnapi: 35
Heti: 141
Havi: 828
Össz.: 138 413

Látogatottság növelés
Oldal: Könyvelés - könyvelő iroda - bérszámfejtés
Blogcikkek a világ minden területéről. - © 2008 - 2024 - blogcikkek.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »